søndag, februar 03, 2008

SØNDAG...

Dagen i dag startet med en times tur med hundene i vakkert kaldt vintervær! Puddersnø og -14 grader var perfekt for hundene. Iallefall alle utenom LilleFame og Nelly... LilleFame holdt på å fryse i hjel, hun bruker alltid å se an været før hun bestemmer seg om hun skal innta sofaen eller bli med... vel ettersom hun ble med regnet jeg med hun visste hva hun gjorde - men jeg tror hun angret bittert etterhvert som hun kjente kulda trenge inn! Nelly kunne også tenke seg å ligge hjemme - slik blir hun hver gang hun er parret, drektig med engang... vi får se om det stemmer om 1-2 uker!

Gudrun, Mona, Albin, Bella og Tyson kom på besøk litt senere. De hadde vært på karaktertest med Bella, den sto hun med glans!! Her er noen bilder fra seansen:

Ikke det at jeg fryktet at hun skulle stryke, men man vet jo aldri... Bella har ikke vett og forstand til å bli redd. Hun er glad i alt og alle uansett...Hun ble kjempeglad når personen under teppet dukket opp!

Jeg fikk bursdagsgave på forskudd, Jamie Oliver shaker/mixer - det er vel ingen hemmelighet at jeg simpelthen elsker å lage mat... og spise den (",) det skal bli flittig brukt!! Og Jamie Oliver er en av mine mathelter!

Må sette inn et bilde av søsteren til Bella også da... Den livsnytende Ella!! Hun er med på klinikken titt og ofte, og det er ikke få som blir sjarmert av henne - en utrolig herlig og vakker hund... jeg gråter mine modige tårer for det tannsettet hennes Perturbed Hun bor ganske så landlig til kan man si med skogen helt inn på huset. Jon fortalte at en dag fikk han gjennom vinduet øye på ei elgku med kalv på plena, Ella satt så pent på trappa og så på dem!

Ella og Jon på jobb...

Ingen kommentarer: