lørdag, februar 02, 2008

Vips... så va det helg igjen!!

ukene raser avgårde... som regel ønsker jeg ikke at verden bare raser fra meg - men nå når Nelly er parret kan tiden fram til ultralyd bare flyge for meg ja! Det er en kjempe spennende tid, og ekstra spennende når jeg har vært så uheldig med parringene det siste året! Men årsaken er funnet og behandling er i boks, så da håper vi på det beste (",)

Her laver snøen ned dag etter dag. Hundene storkoser seg, men det spørs om Thomas synes det samme - til hans store fortvilelse har han ikke snøfres og hundene tråkker ned snøen raskere enn han måkker! Men vakkert er det ute iallefall... Nå har Thomas vært ute i flere timer med snømåkking, mens jeg har vasket hus - og nå skal vi ned til Kjersti å spise pavlova mmmmm.....

Ønsker dere en riktig god helg med disse bildene...

Bitte i favorittstillingen - klar for trøndersk vinter...

Gine har besøk på rommet sitt, Lille Fame og marsvina...

Marvina Porto og Willy har fått seg inngjerding. Veldig populært både til marsvin og hunder som kan med enkelhet gå inn å spise litt bæsj og vaske romper - her er Nelly i action!

Willy, Porto og Nelly...Heeey... ligg unna maten vårres i hvertfall!!
Et lite papphus har vi også fått (",)...

Ingen kommentarer: