lørdag, mars 08, 2008

Jonas på tur med høna si...


Her er det påskestemning i dag. Sol fra skyfri himmel og den har begynt å varme ja - jippi!! Vi er barnefri, Daniel er på Oppdal å kjører slalom og Gine er med mormor og morfar på hytta...


Jeg storkoser meg på jobb når jeg bestiller hundeleker og div. I den siste forsendelsen bestilte jeg ei latex høne med rosa bikini. Det jeg ikke visste var at den har veldig realistisk høne LYD!!!! Jonas elsker leker og kasta seg over høna når jeg kom hjem. Han var imidlertid snar om å kaste seg tilbake når den breket (eller det heter kanskje ikke det?!?) mot han - han er fremdeles helt forskrekket over den høna, har veldig lyst å leke men klarer bare ikke å ha den i munnen... Mamma Alma derimot har tatt imot den høna som sin egen valp!! Så med den lyden den har blir den kun tatt fram i kontrollerte former...


Her er den med på tur i dag:

Et par filmsnutter også:


Ingen kommentarer: