søndag, mars 29, 2009

Helgen snart over... igjen!

Da er jaggu denne helgen snart over også... neste helg er det påskestart - for noen iallefall. Vi jobber mandag og tirsdag... og onsdag regner jeg med vi drar på parringstur!

Tidlig lørdag morgen satte jeg og Stig Pettersen snuten sørover for å delta på årsmøte i NBSK, straka veien nedover... møtestart kl.13.00 og 20.30 sitter jeg i sofaen min hjemme å spiser middag... og ja - vi kjørte bil! effektivt kalles det (",)
Gine er meget fornøyd når mor reiser bort... da blir det alltid noe ekstra! Denne gangen fikk hun jaggu sykkelen hun har ønsket seg lenge! "selvfølgelig måtte hun få sykkel nå som det var vår i midtbyen" sa far i huset! ja ja... da må vi selge sykkelen som allerede står i garagen da :-) Her er noen bilder fra lørdagens sykkeltur i byen (ps...for kritiske lesere - sykkelhjelmen var tatt av for fotosession)














Og her er mitt siste prosjekt...
og Gine har strikket sitt første plagg... en lue så dagens lys på noen timer - damen var svett på ryggen når hun var ferdig... ivrig!!



og tilslutt et lite stemningsbilde fra hundenes søndag... Nelly sovna midt på trynet(",)

Ingen kommentarer: