søndag, mars 08, 2009

Surrepuppe og ronkissa!

Helgene går så altfor fort! skulle hatt tid til så mye mer... Vi har hatt en kjempehelg. Jeg jobbet sent på fredag, men kom hjem i rimelig tid! Jeg var imidlertid så sliten at jeg måtte bestille med meg kinamat hjem, det er ikke ofte jeg ikke orker lage mat skal jeg si deg:-) Det er alltid rom for det... Resten av kvelden ble som alltid tilbragt på sofaen med dertil hørende fredagsunderholdning på TV'en! Tidlig opp på lørdagsmorgen, Thomas og hundene på sin sedvanlige joggetur og en rask froskost. Thomas, Gine og en venninde dro på skøyter mens jeg hadde en aldri så liten vårrengjøring i campingbila!


Det kribler i campingmagen nå om dagen - det begynner å bli "vår" og sesongen starter... gleder oss som bare det! Vi skulle ha sesongåpning heeelt til Støren, som betyr 30 min. kjøring for de som ikke er inne på Trønderske avstander! Vi skulle på Vibekes berømte surrepuppe med ronkisser! mmmm.... så godt:-) det er ikke så jævlig som det høres ut som - det er jo en helt vanlig purresuppe med rundstykker til! så det så...Men dagen gikk som vanlig når vi er der på besøk og kvelden ble til natt - og vips... så måtte vi natte over:-) kjempekoselig som alltid!

I dag har vi hatt koselig potensielle valpekjøpere på besøk! Og vi har nok en gang fått bevist at verden er ikke stor... Hans mor og far hadde har oppdrettet mora til min første Berner - for ørtogførti år siden, artig!

Avslutter med et stemningsbilde av Bitte i sin særegne posisisjon i sofaen - med marsvin på fanget!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Står ingenting her om tre i fra verdensrekord Bamsemums....:)