tirsdag, mars 24, 2009

Tilbakeblikk...

ikke så veldig langt tilbake da... D-kullet fylte 1 år forrige fredag og jeg har mottatt meldinger fra alle at de hadde feiret sine håpefulle firbente! Fra Scott og Smula fikk jeg disse bildene fra feiringen... orginal måte å kvitte seg med overflødig julebakst:-)
Da er tiden inne for den mest nervepirrende tiden for en oppdretter - HD/AA-foto! Dorthe blir med meg på jobb en av de nærmeste dagene, og de fleste andre skal til pers ganskje snart de også!

I dag har jeg vært til pers kan man trygt si! Har de siste dagene hatt en intens tannpine, eller det har vel pågått over lang lang tid - men ting kan jo gå over så man venter i det lengste! Nå var det ingen vei tilbake og kort oppsummert: en tann som ikke villa ut - endte med kirurgisk fjerning... paralgin forte, antibiotika og pålegg om å gå hjem å legg meg! Guri sånne smerter jeg har hatt i dag!! Pakka innpå med Paralgin, og har slumra på sofaen - våkna til og så at en mann sto ved sofaen min... ha ha ha... sterke saker de her tablettene gitt! jeg hadde sett syner, merkelig men jeg ble ikke redd engang!



Ingen kommentarer: