fredag, desember 18, 2009

Fredag…X-factor…biff…valper…sofa…

Da e det godt å vårrå te ja (“,)  Og akkurat i dette øyeblikk ble trønderrockeren Chand utropt til årets vinner! Det e trønder’n sin det…

Dagene går sin vante gang med fysioterapi og vasking av tiss og kosing med valper! Julevask av hus må nok glimte med sitt fravær i år… Rehabilitering av ryggen tar på tia, ett skritt fram og to tilbake! men men – så lenge jeg blir bra tilslutt skal jeg ikke klage. Alt av husarbeid og trening av hunder blir lagt til Thomas og jeg tror kanskje han ser fram til dagen jeg kan gjøre mer enn å vaske av bordet smile_embaressed

Ellers blir Nellyvill’s H-kull født i løpet av kort tid… Ella er i oppblokking – jeg meddeler videre framgang etterhvert… I mens får dere kose dere med noen bilder av G-gjengen:

tispe2

Tispe 2 drømmer søte drømmer…

tispe-2

william-mille

William er verdens beste lekekompis, her i lek med Tispe 3 som skal hete Mille og bo i Kristiansand…

william_mille

Hann 5 har blitt veldig flink å treffe avisen… iallefall denne gangen :-)

basje

gine_mille

Gine og Mille er sammen støtt!

Ingen kommentarer: