lørdag, januar 08, 2011

MyDog 2010

Jeg hadde så mange planer for dagen i dag jeg... men jeg har "sullet" bort flere timer på morran her! Grunnen er MyDog i Gøteborg! Har fått fortløpende oppdateringer fra Mona som er der sammen med Robert og Tonje. De stiller Bella, Oliver, Fredrik og Eros - alle med Nellyvill til fornavn! Jeg spurte på forhånd om Mona ville stille oppdretterklasse hvis det gikk OK i bedømmingen! Det gikk bedre enn OK - det gikk strålende jo... Oliver vant juniorklasse med CK, Fredrik vant unghundklasse med CK, Eros ble nr.2 i en stor åpen klasse og Bella fikk en flat rød!! I bestehannhundklasse ble Oliver nr.3 og Eros nr.5 (blir plassert 5 i Sverige) Oppdretter klasse ble stilt og jammen ble ikke Nellyvill BESTE OPPDRETTER! Enkelt og greit å være oppdretter å sitte i sofaen hjem og vinne! Da er det bare å vente på gruppefinalene og høre hvordan det går! Det ble en helnorsk dag i Sverige i dag... BIR og BIM er norsk, i tillegg til flere av klassevinnerene!

I dag jobber Thomas overtid, og jeg hadde som sagt mange planer i dag... sortering og rydding, den sedvanlige støvsugingen og vaskingen selvfølgelig og en tur på jobb for å bade og føne hundene der. Litt vanskelig med føning i all snøen her hjemme og jeg orker ikke føne inne... jeg ser på pelsen til Jonas at den kommer til å sitte i tak og vegger når den blir rørt litt i :-) 

Gine har bestilt Sushi til middag i dag... JIPPI - jeg liker datteren min jeg! Da blir det hjemmelaget Sushi i dag - det blir jo svinedyrt når Gine nå har fått smaken på det også... sist vi spiste satt hun seg godt tilbake i sofaen og stønnet: Ahh... æ har spist 12 bita æ no! Det er 2 posjoner det når du bestiller på restaurant!

Thomas hadde sin vanlige joggerunde på en time i morrest (les: natt) før han begynte kl.7... Her er Dropsungen i fint driv! Dorthe er ikke med på de tøffe joggeturene med dypsnø opp til midja til Thomas mere da - da får hun være med litt mer moderat tur med meg :-)


Ingen kommentarer: