torsdag, januar 13, 2011

Travle dager i Nellyvill heimen

Opsideisi det er travle dager til mor... far i huset er syk og har vært det hele denne uka, Gine var også hjemme fra skolen i 2 dager! Dvs alt faller på meg :-) Turer med hundene, fôring og kos... husarbeid, leksearbeid med Gine, maaange timer i turnhallen og ikke minst jobb! Men smilet er klistret på - ennå iallefall ;-) Det er tungt å gå i skogen nå om dagen - masse snø og vi går opp våre egne veier som alltid... Her er fra i morrest, lang lang rekke...



Dorthe begynner å merke magen nå, hun glemmer fra dag til dag og prøver å bykse og løpe etter de andre - men hun husker raskt at magen er svær! Og den er faktisk så stor at jeg er bekymret for hvor mye den magen inneholder! Hun ser fødeklar ut - og er bare 6 uker drektig i morgen... mulig hun stagnerer framover nå da! Nå når logistikken blomstrer må det bli lettvindt mat - og hva er vel mer lettvindt enn masse grønnsaker og noen fiskestykker på toppen - inn i ovnen og vips... deilig middag!


Her er Dorthe for noen dager siden... ikke lett å få fram størrelsen på magen på bilde men et lite inntrykk får man... Den står rett ut gitt - stappa!



Sist jeg bada hundene dro jeg bort på klinikken, må få presisere at bildet og filmen ikke er organisert!! Jeg starta med Jonas og når jeg snudde meg for å se hva de andre gjorde i ventetiden var det dette synet som møtte meg, ho ho ho! vet ikke helt om de gleder seg...






Ingen kommentarer: