onsdag, januar 26, 2011

Bare en ørliten oppdatering...

Dorthe får mye oppmerksomhet om dagen... Vi går inn i den siste uken snart og hun må få den siste finpuss på håret! Det blir aleneturer uten de andre som løper løpsk rundt henne og jeg kan ikke gå forbi henne uten å legge en hånd på magen. Samme hvor jeg legger hånda bobler det av yrende liv der inne - jeg er så spent så spent! Men når hun er så stor som hun er må jeg si jeg tenker på den jobben som venter! Ser for meg en lang fødsel, håper bare hun ligger å samler krefter slik at hun klarer av den tøffe jobben... for ikke å snakke om - hvor mange flere valper enn de antall pupper Dorthe har? Da blir det mere jobb på oss med å legge til puljevis! Åhh... så spent jeg er - Gleder meg masse til valper igjen!



Valperommet er skrubbet fra tak til gulv så alt er klart der... jeg og Dorthe inntar vel rommet på natterstid i helgen tenker jeg! Greit å ligge sammen henne siste uken slik at jeg får fulgt med når hun begynner å bli urolig...

Ellers henger mor i huset som et slips rundt omkring... Thomas har vært sengeliggende på tredje uken nå!!! Jeg skrev i siste innlegg at "smilet er klistret på" - vet ikke helt men tror smilet snart henger! Puh... 

1 kommentar:

Stina sa...

Stort lycka till med födseln!!
Alltid lika spännande med antalet, sen hur många det blir av varje sort... =)

Söt och go mage har hon onekligen!!

Hälsningar Stina