søndag, januar 02, 2011

Godt Nyttår!

Da står vi foran et nytt blankt år... lurer på hva det farer med! Håper på mange deilige turer med bobilen, god helse, et valpebringende år og mye moro i utstillingsringen! Bare tiden vil vise... Thomas har et brennende ønske å løpe New York Maraton, men det er ikke bare bare å få plass - det er loddtrekning på plassene! Men vi håper... da kan jeg være duskepike på sidelinjen og få komme til "mitt andre hjem" NY, og besøke mine kjære der borte! Ahh.. Lykke - ehm... selv om jeg allerede nå må ut på svartemarkedet og samle inn dop for flyturen - ho ho ho! Han løper i skogen hver dag, som dere ser under på filmsnutten så er det i en smule ulent terreng - og løper noen asfalt turer innimellom for maratontreningen sin del... 
Dorthe med sin gravidmage fikk være hjem i dagmorrest, fordi det slo oss at føre ikke var det beste etter det snøfallet som har vært de siste dagene! Da ble Bitte også hjem for å holde Dorthe med selskap... og atletiske LilleFame er egentlig aldri med på disse løpeturene - tro det eller ei! Oliver er med, han har hospitert til oss i helgen... selv om han er vant med mye turer og trim var han rimelig stille og rolig når han kom hjem :-)





Det begynner å bli lang nok ferie fra turn nå synes Gine, hun har noen treningsrunder hver dag her hjemme - men nå begynner det å krible etter turnhallen igjen! 

I dag nyter vi siste fridagen, selv om jeg har jobbet i romjulen blir man i feriehumør likevel og jøsses så lat man blir! Lange deilige dager med sofakos inkl. film, snop og drikke! Det skal kanskje bli godt med hverdagen igjen... jeg sa bare kanskje!!

Ingen kommentarer: