torsdag, desember 30, 2010

Forsinket julegave!

JIPPI!!! Jeg er så glad så glad... Uka her har jeg vært fryktelig ambivalent - helt fra mandag har jeg skulle tatt med Dorthe på jobb for å ta ultralyd, men hver dag har jeg utsatt det... ville ikke bli skuffet! Jeg har lenge trodd hun har vært drektig, men jeg vet så smertelig at de kan ha alle disse tegnene likevel... De siste dagene har vært preget av matvegring og oppkast, men nå i dag har hun slukt maten! Hun ble som sagt med på jobb i dag og selvfølgelig måtte det være kaotiske tilstander med mye akutt og veldig liten tid til egne hunder! Men fikk omsider smettet henne imellom... Min emintente sjef Jon som har magiske fingre når det kommer til å palpere valper sa fort at her ble det et realt kull, han telte mange men ville ikke plage henne mere enn nødvendig... tok ultralyd også og det viste valper i hytt og pine men også et velfylt tarm som skjulte store deler av magen! Det blir iallefall over 6 :-)

Da håper vi på vakre friske valper på bursdagen min faktisk!

Jeg er veldig glad i julen og å pynte til jul, men det er rart med det - man blir fort lei og ønsker å hive ut jula igjen! I år er det ikke det som er problemet... men naturen sa takk for seg julaften den faktisk! Thomas kjøpte edelgran som tidligere år, men året tre var dødt fra starten og i dag sa jeg til Thomas at når jeg kom hjem fra jobb håpet jeg treet var historie... det var på en måte det da - på Thomas sin måte - døm selv: 

Han hadde laget litt av et kunstverk, legg merke til "teppe" rundt juletrefoten :-) Det er nesten så jeg kan la denne kreasjonen stå noen dager bare for moro skyld! Hva tenker de som ser treet gjennom vinduet tro... Tja fam. Holst Leknes har ikke vært helt heldig med juletrekjøpet sitt i år!

Anna har hatt besøk av amerikaner valpene Ibsen og Vega, det tok nøyaktig 2 min. så var Ibsen & Anna bestisser! De skal få det mye gøy sammen framover tenker jeg... Stakkar Anna er så snill at det gjør vondt å se på - i dag har Gine besøk av ei venninde som har med seg marsvinet sitt! Anna bare legger seg ned vedsiden av bare for å beskue den lille og tør nesten ikke puste for ikke å skremme :-)





1 kommentar:

Gudrun sa...

Hahahaaaa...en fantastisk kreasjon Thomas har laga.:)
Den kar'n har kunstneriske evna ja. :)
E sikker på at det ijtt e et hus i mils omkrets som har makan tre. :)

Krysse fengran for et friskt og fint valpekull på bursda'n din. :)