mandag, desember 20, 2010

Årets julenøtt...

er vel i disse "seetteralledrektighetstegn" tider: HVEM HAR KASTET OPP FLERE GANGER UT PÅ TRAPPA?? Er det Dorthe..? Dorthe har gått inn i 3 drektighetsuke og jeg kan ikke la være å se etter alle de tidlige tegn de kan vise... men jeg vet så smertelig at de kan jo være så vemmelig å vise disse tegnene valper eller ikke! Hun har kastet opp her inne, de to siste dagene har ikke maten vært så viktig... kan derimot stjele fra de andre da, roligere på tur (dog annenhver dag ca., ho ho ho) rosa pupper og hun er stinn i buken! Tenker hun blir med på jobb på nyttårsaften så får vi ta en titt inne i magen :-)

Her i Casa de Nellyvill er det småhektiske dager før jul... Det var ikke med i planleggingen at jeg skulle gå ned for telling med nesten 40 i feber og halsbetennelse, når fru Holst Leknes ikke rører mat på 2 døgn, to og et halv for å være nøyaktig, DA er hun syk da! Men antibiotika er et fabelaktig stoff, så det tok ikke mange dagene før jeg var på bena igjen - enn noe redusert! Thomas fant jo også ut at nå var tiden inne for å pusse opp kjøkkenet... så det er strippet for skapdører og alskens og vi krysser fingre for at når vi får lutefisk besøk på lillejulaften så er det ferdig! Puh...

Her er to som rett og slett driter i alt julestresset... mor Bitte & datter Anna som krøller seg i sofaen!


Slik ser det ut når Thomas og hundene er på joggetur i nattens mulm og mørke... jeg kan ikke med min beste fatteevne forstå hvordan har tør i bekkmørket!?! Kan tro alle elger som står å lurer på dem... hjelpes!

1 kommentar:

Stina sa...

Du har en modig man!!! Och fortsatt bättring till dig!
God Jul och Gott Nytt År!

Hälsningar från Sverige