tirsdag, desember 07, 2010

Å tilfredstille alle er jammen ikke lett :-)

TIL ALLE ANSATTE 

Jeg har gleden av å informere om at bedriftens årlige julefest skal feires på Steakhouse den 20. desember. Det vil være hyggelige 
juledekorasjoner og et lite orkester kommer til å spille hyggelige julesanger. 

Det er altså tid for å slappe av og nyte kvelden! Bedriftens viseadministrerende direktør kommer til å være utkledd som julenisse og vil tenne juletreet. 
Dere kan gjerne gi presanger til hverandre, men pass på at de ikke koster mer enn 200 kroner. 
Jeg ønsker dere og deres familier en fredfull advent. 

Tina Johansen 
Personalansvarlig 


2. desember 
TIL ALLE ANSATTE 

Det var ikke meningen at gårsdagens melding skulle utelukke våre tyrkiske kolleger. Vi vet at deres helgedager ikke fullstendig samsvarer med våre. 
På grunn av dette kommer vi til å kalle tilstelningen for "årsavslutningsfest" fra nå av. Det blir dessuten verken juletre eller julesanger. 
Jeg ønsker dere og deres familier en hyggelig stund fremover. 

Tina Johansen 
Personalansvarlig 


3. desember 
TIL ALLE ANSATTE 

Jeg vil vise til et diskret tips fra et medlem i Anonyme Alkoholikere, som krever et "tørt" bord. Jeg er glad for å kunne oppfylle dette ønsket, men 
vil samtidig påpeke at anonymiteten ETTERPÅ ikke vil kunne garanteres. 
Dessuten vil det ikke bli anledning til å gi julegaver, da fagforening har protestert og anført at 200 kroner er for mye penger å bruke på dette. 

Tina Johansen 
Ansvarlig for personalforskning 


7. desember 
TIL ALLE ANSATTE 

Jeg har klart å få reservert et bord langt borte fra buffeen for våre medlemmer av Grethe Roedes Vektklubb, og et bord nær toalettene for alle 
gravide. Homofile får sitte ved siden av hverandre. Lesbiske behøver ikke sitte samme med de homofile mennene, men får et bord for seg selv. De 
homofile skal selvsagt få en blomsteroppsats på sitt bord. 
Er dere fornøyde nå? 

Tina Johansen 
Galehusansvarlig 


9. desember 
TIL ALLE ANSATTE 
Naturligvis kommer vil til å ta hensyn til ikke-røykere og bruke en tung gardin som kan avdele festsalen. Alternativt vil vi plassere røykerne i et 
telt utenfor restauranten. 

Tina Johansen 
Ansvarlig for personalundertrykkelse 


10. desember 
TIL ALLE ANSATTE 

Vegetarianere! Jeg har bare ventet på å høre fra dere! Vi gir fullstendig faen i om det passer dere eller ikke. Vi går på Steakhouse!!!! Hvis dere 
vil, kan dere for min del gjerne reise til månen for at dere den 20. desember skal få sittet så langt borte fra "dødsgrillen" som mulig. Nyt salatbaren og 
spis rå tomater!! Forresten har tomater også følelser! De skriker når man skjærer i dem, jeg har selv hørt det!! Der fikk dere!!! 
Jeg ønsker dere alle en jævlig jul, drikk dere stup fulle og gå i koma!! 

Hilsen "bitchen" i tredje etasje!! 


14. desember 
TIL ALLE ANSATTE 

Jeg er sikker på at jeg snakker på vegne av oss alle når jeg håper at Tina Johansen er på bedringens vei. Det vil bli satt pris på om dere hjelper til 
og sender mange "God bedring"-kort til psykiatrisk avdeling på sykehuset 
Ledelsen har for øvrig bestemt at det ikke blir noen fest den 20. desember. 
Dere får i stedet fri denne dagen på bedriftens bekostning. 

Fredrik Lindstrøm 
Fungerende personalansvarlig


Ingen kommentarer: