torsdag, september 01, 2011

Høstens fristelser...

En utrolig flott årstid vi er inne i nå - skogen bugner av små fristelser! Jeg er nærmest i ekstase for hver sopp jeg finner - og min favoritt traktkantarellen bor akkurat der vi går tur hver dag ;o)) Jippi... vi er også  veldig glad i rørt tyttebær på brødskiva, Gine elsker knekkebrød med smør og tyttebær... men jeg hater å rense bær - sopp går bra men sopp er fryktelig kjedelig! 



Thomas lader opp til maraton med variert trening, her er han på svømmetrening på Hestsjøen rett ved oss... jeg og hundene er med som heiagjeng ;o)


Her er Dropse og Anna med på en av langturene, flere timers løping i bratt og ulent terreng, og i myr er god trening både for mann og barn det... (bildene er tatt med mobilkamera)

Toppen på Storheia

 Hundene finner det meste av bademuligheter - dette er vel Kvistningen hvis jeg ikke tar helt feil...
Anna har lært av Dropse - legger seg så fort de kommer ut i vannet!

Da er jeg klar for senvakt, formiddagen har jeg forberedt til morgendagens storkalas i heimen... Vibeke & Co kommer på SUSHI - lykke!! Og den skal være hjemmelaget så vi kan spise og veeeeldig mett! Mulighetene er tilstede for at dere får en liten titt i morgen kanskje?

Ingen kommentarer: