torsdag, november 17, 2011

3x3 HURRRRA!!

Lørdag 12.november fylte G-kullet 2 år... og 3 av kullsøskene ventet bare på 2 års dagen for å kunne begynne jakten på det siste certet før championatet var i boks! Min egen Anna Loiiiis, Mona og min Oliver og Hege (Kennel Tiviniro) sin Freia... Planen var at jeg og Mona skulle til Kongsberg på bursdagen deres, og Hege på Orkanger dagen etter, men det ble tidlig kjent at jeg skulle til Budapest den helgen! Men Mona var ikke sen å be - hun tok med seg Anna for meg...

Lørdag morgen i Budapest var ikke spesielt avslappende kan du si - grusomt å gå å vente på resultater! Mellom sightseeing buss og båttur på Donau måtte vi innom en bar/kafe for noe varmt å drikke... og mens vi satt der tikket meldingene inn! Oliver CERT og CHAMPION!! Juhuuuu.... da ble det en felles skål og hurrarop med Unikum (Ungarn sitt svar på Riga Balsam) Over til tispene og minuttene sneglet seg avgårde... melding om at Anna vant åpen... bestilte en unikum til... ny melding: SKÅL! JAAAAA - Anna CERT og CHAMPION!! Utrolig... 2 rykende ferske championer på 2 årsdagen sin. Dagen etter på søndag var det Freia sin tur - og når hun var i ilden satt jeg i flyet hjemover og kunne ikke motta meldinger... men når vi landet i Oslo kunne jeg juble over atter en champion! 

Så hvis ingen har noen protester - "speak now or forever hold your peace" kan jeg rope 3x3 hurra for søskenene N´s Go For It "Oliver", N´s Guess Who "Freia" og  N´s Gosh I´m Hot "Anna"




Ingen kommentarer: