lørdag, november 19, 2011

I nattens mulm og mørke...

Her sitter jeg mutters alene, eller det er vel å overdrive da... Gine og hundene er hjemme men sovner søtt! Og jeg som ikke er så søt må være våken ;o)) Thomas er på julebord - han får meske seg med allskens deilig julemat mens jeg måtte bøye meg for Gine... TACO! Jeg får trøste meg med at i morgen er jeg i mitt ess - SUSHI!! Jeg har vært på div. butikker i dag for innkjøp av ingredienser til måltidet med stor M. Steinbit... salmalaks...kamskjell... scampi - O´sole Mio!!! Vet av ei på Støren som gleder seg også ;o)

Mens jeg var i Budapest regjerte Thomas her hjemme, Bella var her mens Mona lånte Anna... Her er noen bilder fra en av morgenturene hans - fantastisk vær og barfrost ... ideelt for hundehold ;))


 Jonas, Dropse og Bitte



 Dropse, Bitte, Bella og Jonas
 Hoppla hei... nå er bilde ferdig! 
 Jonas

 Dropse og mamma Bitte



 Tittei... Dropsungen 
 Bella

 Jonas, Bitte og Dropse

Mamma Bitte og Dropse

En liten reiseblogg fra Budapest er i anmars også -jeg må bare samle inn noen bilder fra de andre først...

1 kommentar:

Else sa...

Nydelige hunder. Er innom bloggen din for å nyte synet av dem en gang i blant. Har selv ei golden tispe, men drømmer også om en berner. Dessuten er du veldig dyktig på fotografering, og snakk om posering fra hundene :)