fredag, november 18, 2011

Enda et hurrarop!!


La meg presentere.... ta daaa.... Nellyvill´s J-kull:


sjekk den nervøse hånden som har tatt bilde - man ser nesten ikke at det står Heimdal Dyreklinkk gitt :o) Jeg har hatt dager jeg har vært 100 % sikker på at hun har vært drektig, og neste dag ikke fullt så sikker... de siste dagene før ul har jeg syket med ned slik at nedturen ikke skulle bli overveldende (noe den helt sikkert hadde blitt uansett) Det tok en stund før vi i det hele tatt så noen valper...tomt tomt tomt og det gikk kaldt gjennom hele kroppen min! MEN Dropse har så mye muskler at vi måtte bruke kraft og trykke proben hardt for å komme gjennom muskellaget og vips... der var det valper!! 

Da er det bare å glede seg til lillejulaften/julaften - det blir tidenes julegaver det!


Ingen kommentarer: