mandag, mars 26, 2007

Alma 7 uker drektig!

Oi som ukene flyr!! Jaggu er det ikke lenge igjen... bare to uker - og det er jo endel som skal ordnes før det setter igang. Valpekasse skal tas inn og vaskes, valpetepper og håndduker skal vaskes. Alma må få en siste shining på pels og klør så hun har pyntet seg for sine små(",) Hun måler nå 94 cm, lagt seg ut 18 cm totalt. Det jeg egenlig skulle fortelle her i dag var at i dag har jeg hatt min første "samtale" med valpene - har for første gang kjent de små bevegelsene gjennom magen:-) Det er så koselig!!


Har forresten fått et nytt familiemedlem - Lazy kunne ikke være alenekatt etter vi mista 2 Maine Coon, hun trivdes ikke alene! vi har nå overtatt en ... vet ikke om jeg tør si det...en Devon Rex - en sånn gremlins katt - så stygg at kun mor (og Gine) blir glad i han, hi hi... nei da jeg synes de er veldig fasinerende da - men jeg tror kanskje man må oppleve dem "live" Stoooore flaggermus ører, nesten ikke pels - bare en deilig varm hud! laaange føtter - gjerne en smule hjulbeint. den lille pelsen den har er krøllete - og værhårene ser ut som de er svidd av, dvs. kort og krøllete! Søt sjø... Nå er det tilvenning på høyt plan - Han - Lucas som han heter har jo aldri sett hund før - også kommer han til et hus fullt av hunder! han er en skikkelig nyskjerrigper og uredd liten krabat da så det tar nok ikke mange dagene før han går sammen alle sammen her! Skal sette inn bilde av han så dere får se... men jeg må bare forbered dere litt først(",)


Ha en god natt - det skal jeg iallefall, søvn har vært et fremmedord her! Natta...


Forresten jeg klarer ikke la være: her er et bilde av Gine og Lucas...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig et bilde ;-) Jeg er nemlig oppdretter av Lucas, eller Labdakos av Jamas (N) som han egentlig heter. Håper vi kan holde kontakten!
Purr fra Unni