lørdag, mars 03, 2007

Jeg vet noen er nyskjerrig:-)

etter ultralyd i går, men jeg må nok holde dem på pinebenken litt lengre. Nå får jeg igjen for at jeg er så uendelig nyskjerrig og ikke klarer å vente! Det er nok for tidlig å anslå hvor mange, men det er ingen tvil at hun er drektig iallefall... jeg har vært veldig spent om Alma ville få den velkjente matvegringen rundt 3 ukers drektighet, jeg har ALDRI opplevd et sånn matvrag noensinne!!! De siste dagene har hun egentlig vært litt kvalm og uvel - MEN å slutte å spise... nope! - det går bare uendelig sent i matfatet (tidligere har hun spist maten sin på ca.4 sekunder) nå kan hun bruke opptil 5 min. og ikke spise opp alt heller. Hun tenker hun bare kan stjele litt mer enn hun pleier utover dagen. Smørbokser er til stadighet å kjøper inn, hun vipper elegant opp lokket og i løpet av et sekund er boksen tom og heeelt gulle ren!! Uansett hvor godt vi prøver å gjemme den på benken...Alt annet på benker og bord går også ned - snur vi blikket er det borte! Ute graver hun langt ned i snøen for å finne rester av elg-og hestemøkk... Ellers har hun de fleste symptomer de gravide har - sover dagen lang, har et hærlig gravid uttrykk i øynene, veldig rolig på tur - skygger unna de andre under lek... OG DET er unormalt det:-)

Har forresten fått tilbake pc'en min, så nå har jeg et enormt arbeid foran meg å oppdatere! I helga har vi barnefri, Gine og Daniel er på hytta - så etter jobb i går kveld dro vi til byen å spiste min favorittmat - SUSHI...mmmmmm! I dag har vi vært i byen med Bitte og Lille Fame, ruslet rundt litt og hjælp jeg er glad jeg ikke bor i byen med hund - fy så skitten de ble! I kveld skal vi til venner å spise enda mer deilig mat! Så oppdatering blir det ikke før i morra iallefall!


Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer: