torsdag, mars 08, 2007

Tittei - her er vi!!

To hele eksklusive valper er i magen til Alma:-) Alt lå jo egentilig til rette for at det skulle bli ganske mange flere, eksemplarisk sædkvalitet og progesteronnivå på topp til Alma - men sånn går det ikke alltid! Jeg er veeeldig glad det er to og ikke en jeg da, både med tanke på fødsel og resten av valpetiden! Jeg har gått tilbake i boka mi og Alma har lagt seg ut mere enn Nelly på samme tid når hun hadde 9 stk.... men det stagnerer vel litt framover nå da!


Hun har vært veldig forsiktig i matfatet det siste, i går begynte jeg med valpefôr med vom blandet i og det gikk ned på høykant! Nå i ukene framover er det jaggu trening som skal til, jeg skal iallefall gjøre mitt beste slik at hun slipper keisersnitt:-) Jo mer jeg tenker over at det kommer kun to, jo mer positivt er det! Det er jo bare kos det, de har hverandre å kose og leke med, masse melk av mamma og er en del av flokken med en gang de er gamle nok til det... hmmm... behagelig!


Hilsen fra Nellyvill's Chmitt og Nellyvill's Chmule:-))

Ingen kommentarer: