onsdag, oktober 21, 2009

Kroppslige utfordringer(",)

Fru Holst Leknes er redusert! Ikke klarer jeg ditt og ikke klarer jeg datt... liker ikke!! Sover dårlig om natta nå som jeg har sluttet med medisiner gjør jeg også. På toppen av det hele har Thomas dratt til Tyskland i en uke gjennom jobb - og jeg har hele sulamitten alene(",) Ja ja... livet skal bestå av utfordringer ikke sant? Det største problemet er trening av hunder, jeg har forbud mot å gå med dem, men det må jo være lov å ta en tur med løse hunder vel...! Jeg sitter på en stubb å de får løpe og leke litt. Men det er ikke nok for dem som er vant til tøffe joggeturer med Thomas - de fleste godtar at det blir mindre på dem en periode men en viss herremann som kommer langveisfra (har ikke nevnt navn nå!?) blir rett og slett destruktiv uten nok trim - veldig irriterende om jeg får si det!

En liten snutt av William og Drops som må trimme seg selv mens mamma er invalid en stund...

Venter på svar fra MR som jeg var på i forrige uke, krysser fingre og tær at det ikke er prolaps i nakken som både lege og fysioterapaut tror og frykter det er! Fysioterapauten har startet behandling men kan ikke være i nærheten av nakken før svaret foreligger, men han har startet med drenering av hånda mi som er tjukk av vann, nummen og ubrukelig!! Man er jaggu ikke storkar når man er ferdig der, det er vondt og må rett hjem å sjekke innsiden av øyelokka!

Ellers så vokser Bitte så det knaker! Hun blir 6 uker drektig på lørdag og allerede vagger magen fra side til side... hun er imidlertid veldig spretten og sprek på tur ennå! men regner med det blir et slit å få henne med ganske snart... Hvis hun fortsetter denne veksten blir det et realt kull - men det kan jo også være hun stagnerer på dette stadiet og får et levelig antall(",)

Da skal frokosten fortæres før jeg drar til frisør for å kamuflere noen små grå også til fysio!

Ingen kommentarer: