torsdag, oktober 22, 2009

Svar på MR...

I dag kom svaret fra MR som jeg var på forrige uke... det viste brudd i ryggen! Jeg ble blek om nebbet og litt småkvalm faktisk! Jeg skjønte når jeg landet at det var et realt smell - men wiplash skade, 4 bristede ribben og fraktur i ryggen var kanskje i overkant? Jeg innser jeg er heldig som er oppe å går, jeg er overlykkelig! Men nye utredninger venter... jeg har en arm som er uforklarlig "vissen" - den tid den sorg, nå er jeg bare glad det gikk så bra som det gjorde!

2 kommentarer:

Stine sa...

Brudd i ryggen - det er alvorlige saker, det! Hundesport er risikosport! Ønsker deg all verdens god bedring!

Just a Little Vintage sa...

Hjelpe meg da Hilde!!!!! Det var ikke rent lite...uff! Du må ha riktig god bedring og passe på deg selv!!! Krysser fingrene for at alt går bra og helsa kommer tilbake 100%!!

Klemmer!