lørdag, oktober 31, 2009

Joggetur med skogens KONGE på besøk!

Hva er det med oss og skogens konge Elgen? Den forfølger oss for tjusan... Men denne oksen var av det milde slaget! Thomas sa han sto og så på dem med  Jonasøyne... det er et begrep her hjemme for Jonas har de mildeste øyne man kan tenke seg(",) Thomas, William, Drops og Jonas var på morgensjoggeturen sin i morrest mens jeg gikk med "handicapforeningen" en rusletur, Bitte har blitt med i den kategorien nå - eller dvs. hun er sprek som en loppe ennå men de joggeturene Thomas tar de med på skal hun slippe nå i sin tilstand! En fantastisk morgen i skogen med strålende sol og frost i bakken...




Det er ofte tung tåke ned i dalen (Leinstrand) mens vi bor så høyt at vi er over den...





Her er kompisen...



Drops i farta

Drops og William

Dropse og Jonas



William og Drops

William, Drops og Jonas

William "bader"

William



William og Drops

William med Jonas bak

Knoll og tott - William og Drops

Vi har vært nødt å invistere i ny sofa av div.årsaker (les. William) og her er nyinvisteringen, den er kjempegod å ligge i... det har jeg fått god tid til å prøve nå. Så her skal  jeg altså ligge i ukesvis framover, prøver å lese litt, surfer og ser på tv! Så kjedelig å være hjemme og ikke kan gjøre NOEN ting, ganske frustrerende nå før jul!




Her en kveld fikk jeg en hyggelig overraskelse på døra - blomster fra NKK regionstyre som jeg sitter som styremedlem, med ønske om god bedring!

Vil med dette stemningsbilde ønske dere en riktig god helg ... og vips så er jeg tilbake igjen jeg (",)

1 kommentar:

guro haug sa...

bortsett fra det der store,brune dyre oppi skogen der så tru æ dåkk har d som plommen i egget oppå ringvål..kjenne æ bli litt sjalu av å t når æ ser bildan dine.. å den sofaen kan du bare kjør hit me en gang,sånn en ska æ å ha!!! men æ veit itj om d e datan min som e teit, men d e ofte at d bare vises halve bilda på bloggen din..muli d e nå gæli me min altså,tenkt æ bare skull si fra.. å æ enja bli gjerne me på skogtur igjen før jul:) god helg..og fortsatt god bedring..