torsdag, november 05, 2009

Prøving og feiling

Når man har all verdens av tid, ligger i sofaen og har ikke lov å gjøre annet, kan jeg med god samvittighet gjøre ting jeg ikke har tid til til vanlig – nemlig å sulle på pc’en! Nå skriver jeg blogginnlegg via Windows Live Writer… Der kan man legge inn bilder og innlegg på en litt annen måte – vi får se om den er mer lettvint når jeg har prøvd meg fram litt! Kan bla. endre fonter og div. stæsj…

Jeg har skrevet tidligere at jeg har funnet ut hvordan jeg skulle få ekstra store bilder i bloggen… men jeg fant ut jeg ikke fikk i pose og sekk! Med den bakgrunnen jeg hadde fikk ikke hele bilde plass i skrivefeltet, så da må jeg velge – store bilder eller fin bakgrunn?!?!? Jeg må si jeg er veldig glad i store bilder jeg da… vi får se etter jeg har prøvd denne utførelsen en stund!

knekkebrod 001

En ting klarer jeg… å bake knekkebrød – det er super enkelt selv for en handicapet kropp… og det er utrolig godt, og så sunt at man kan bli kvalm av mindre(“,)

IWindows Live Writer kan man kan også hente et bilde på internett og legge inn… her er Jonas forsidegutt på Heimdal Dyreklinikk

Ingen kommentarer: