onsdag, november 11, 2009

FØDSEL…

Kl.10.00: tispe

Kl.10.20: tispe

Kl.12.10: hanne

Kl.12.40: hanne

Kl.15.25: tispe

Kl.18.15: hann

Kl.20:15: hann

Kl.20.40: hann

Etter en natt med pesing og skjelving kom første valpen kl.10: en nydelig tegnet tispe 570 gr., rakk ikke tørke henne før Bitte startet å presse igjen… kl.10.20 kom en tispe til, også hun nydelig tegnet – litt mørkere enn tispe1, 535 gr.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bernerstork_002Da er vi i gang, og jeg gleder meg til å se resultatet! Bitte vekket meg et par ganger i natt, ville ha kos… jeg kjente på henne og syns kanskje hun skalv litt! Jeg har hennes forrige fødsel friskt i minnet… jeg var jaggu ikke helt sikker på om hun var skikkelig i oppblokking, og etter bare kort tid begynte hun å presse! Hun har i hele dag vært litt rar, men hun sover størsteparten av tiden… snakk om deilig blokking. Hun er en del opp i valpekassen og graver litt, men det er ikke mye… Regner med at det kommer valper natt – håper jeg da (“,)

Ingen kommentarer: