mandag, november 16, 2009

Nytt kull på gang…

Ella hadde en seanse med sjarmisen Vebjørn for 4 uker siden og det bærer frukter… hun er i dag konstantert drektig!  Dvs at Nellyvill’s H kull ser dagens lys rundt 18.desember … og alle hjerter gleder seg(“,)

montasje_ella-vebjorn Ellers går alt på skinner med G-gjengen… melken spruter og de klarer ikke svelge unna:-) Bitte ligger konstant i kassen og krever mat og vannforsyninger oppe i kassen… og selvfølgelig får hun det:-) Små sorte flekker begynner å vises på snuten, det går i rask tempo framover. Kan nesten ikke vente med å se de opp på bena!

Jeg begynner å bli lei av å ligge å se i taket… ryggen tar tid – og det eneste som er lov er å hvile! Ikke klarer jeg å stå/gå over lengre tid enn… tja veldig lite, ikke ligge på magen, ikke ligge på siden – kun på ryggen! Jeg synes jeg har utrettet mye når jeg i løpet av en dag har fått støvsuget, tømt-/fyllt oppvaskaskin og laget middag! Og vi i Trøndelag som har DET nydelige høstværet… her ligger jeg!!

Ingen kommentarer: