lørdag, november 28, 2009

“Kosestund” med grøt i tak og vegger…

Mens Thomas hadde sin joggerunde med William, Drops og Jonas benket jeg og Gine oss i valpekassen med babygrøt! Tenkte tispe3 som har vært syk og hann2 som henger litt etter i vekt skulle få litt ekstra hjelp på veien… Fytti rakker’n for et jævla søl… vi endte opp som to seige stive som måtte i dusjen etter økten! Som regel bruker jeg geitemelk som tillegg, og hopper glatt over grøten og går rett på oppbløtt valpefôr, men jeg synes de er vel unge til det ennå. Og nå husker jeg hvorfor jeg hopper over den biten med babygrøt!!! Bildene egnet seg ikke i farger – de så ikke ut stakkar, men fornøyde ble de… det endte jo med at de fleste fikk smake og ikke bare de to som trenger det.

Tispe 2 er stappmetttispe2-red

Hann1                        hann1-red

Hann 3                      hann3-red

Hann 3                      h3-red

Hjelper til med vasking…h3_h2-red

Ingen kommentarer: