tirsdag, november 24, 2009

Fra sengekanten…

heartdette er utsikten når jeg slår opp øynene fra min midlertidige seng, det er vel forresten ikke lenge til jeg kan sove i min egen seng nå! Bitte ordner opp selv, men siden jeg sover i en annen etg. enn valperommet er det litt greit å ha kontroll i starten.

tripp-trapp

 tripp_trapp

12dager

tispe1_12dager

trott-1

tispe1

labb-12dager

ore-12dager

hann2-12dager

hann3-12dager

Det går veldig fint med valpene, de vokser jevt og trutt! Hann 2 og tispe 2 som ligger bak de andre i vekt er full av liv og er nok de to som er stødigst på føttene når de prøver å trippe litt rundt! Øynene er helt åpne nå og da blir dem så deilige:-)

I dag er det akkurat 1 mnd til julaften, og til helga er det 1.søndag i advent! Ute regner det og stemningen er vel ikke helt jul ennå:-) Jeg elsker julen og pyntinga… jeg sier hvert år at jeg skal pynte litt i hele desember men jeg klarer ikke! Det er så innlært at lillejulaften skal hele huset pyntes og vi svetter til langt på natt. Men jeg lurer på om ikke jeg har lyst å sitte i sofaen ganske tidlig på lillejulaften i år å bare nyte kvelden… med ribbe og øl, vi har tradisjon med pinnekjøtt på julaften derfor tar vi alltid ribba kvelden før!  Eller med nærmere ettertanke kanskje det ikke blir å sitte å nyte hele kvelden… jeg har valper på 6 uker som sikkert synes at nisser og juletre med pynt ikke trenger å stå i fred!?!

Avslutter med en helt hærlig stripe fra Tommy og Tiger’n – en hyllest til alle mamma’er:

!cid_image001_jpg@01CA6D02

1 kommentar:

Hulderhaugens blogg sa...

Herlige valper...:) Skjønne er de! Ikke så verst Tommy og Tiger`n heller. Hehe.