mandag, oktober 17, 2011

Helgens festligheter:))

Husker dere for noen uker siden - jeg fortalte at vi og hundene ble stukket av veps? Først nå har jeg våget meg på samme stien igjen... og se nøye på bilde nedenfor - ned i høyre hjørne! Trur du jammen ikke jeg fikk øye på de småjævlenes nå fraflyttede bosted!

Vakkert byggverk da... nitidig arbeid!

 

 Målet med denn turen var å sanke inn litt mere traktkantareller... jeg får panikk når jeg tenker på at skogen er FULL av sorten, snøen ikke har kommet og jeg kan muligens finne en ledig plass i fryseren! Jeg bare må plukke mere, blitt en besettelse det her :) Man vet jo aldri når snøen kommer og soppsesonen er over... Hundene synes ikke det er videre morsomt med sopptur - mor står med rumpen rett til værs og det går ikke fort framover! 
Drope som pønsker ut neste trekk...

 Lille Fame & Bitte... legg merke til all soppen rundt hundene!



Fast badeplass



Dagens fangst - 15 deilige liter traktkantarell! nam nam nam... beste soppen og skogen er overfull! Men nå må det være stopp - jeg klarer ikke presse ned en ørliten sopp til i fryseren


 Søndag var det duket for bakkeløp for Nellyvill'ene (",) 









Ingen kommentarer: