mandag, oktober 31, 2011

Sykestua...

Kort oppdatering fra sykestuen... etter flere uker med en lei lungebetennelse har jeg nå endelig fått litt medisiner som gjør saken litt bedre:) Antibiotika, inhalatorspray og sykemelding ei uke så er jeg "fit for fight" igjen tenker jeg... må jo det - om 14 dager skal jeg og flyskrekken min opp i høyden igjen - skrekkelig som jeg reiser for tiden ;o)) Heimdal Dyreklinikk skal på studietur... skal bli kjempemorsomt å oppleve veterinærhøyskolen i Budapest, indremedisinsjefen står parat og venter på oss:)  og tror jeg skal ta en studie i mat-og drikkekulturen der nede samtidig jeg! Vi har reservert bord på en sånn middelalderrestaurant - masse mat og røff mat - det er noe for fru Nellyvill det!

Har fått endel bilder fra Ivers... Nellyvill´s In The Game, I kullet er snart 9 mnd. og debuterer i juniorklasse! Tiden flyr... 

 Ivers i front
 Litt av en natur!




Vår egen tispe fra I - kullet "Litja" skal debutere på Lillestrøm i nov. Her er hun fra i går - søndag hvor hun var på treningsleir her:) 



1 kommentar:

Stinemorღ sa...

Nå har jeg virkelig kosa meg her hos deg! Så mange herlige bilder *sukk* Var godt å se igjen nydelige bernere!
Du har vakre hunder, de ser så sunne og flotte ut!

Jeg ser at vi har vært på mange av de samme utstillingene i år :)
Gratulerer med flotte resultater både på de du har hjemme og oppdrettet ditt - det skal man jammen være stolt av!

klem Stinemor