torsdag, februar 24, 2011


Da har jeg kommet hjem fra Hedmarken... og gjett om jeg kom hjem til forandring i valpekassen :) De hadde forandret seg masse - fra å dra fra noen "geleklumper" til å komme hjem til små minivalper som stabber rundt på sine stødige ben! godt Gine har vært hjemme å hatt kontroll for jeg klarte iallefall ikke nå å skille de fra hverandre foruten å se på fargebånda - Gine har stålkontroll! Flere hadde mistet båndene sine og da sleit jeg :) på tide å pugge detaljer kanskje? Har oppdatert hjemmesiden med bilder av hver valp: http://www.kennel-nellyvill.com/valpeplaner/i-kull.htm ....








 Thomas har såvidt kommet igang igjen etter lungebetennelsen... her i et fantastisk vintervær langt inne i bymarka :) tatt med mobilkamera - derav kvalitet (",)













Nå er det natta... jeg har i dag vært på hastetime på MR og Rtg. - noe har skjedd med ryggen, vi får bare håpe at det ikke er noe å legge vekt på! I morgen er siste parring for Nero, som har vært her på sexferie :) Skal møte Wenche på halvveien på fredag... også er det hjem for å feire bursdagen min og Gine sin! Ha en strålende uke videre...

Ingen kommentarer: