tirsdag, februar 15, 2011

siste bilder på en stund...

Jeg skal på samling i forbindelse med massasjeutdanningen, drar i morgen onsdag og kommer hjem styggsent på søndag... Jeg vil ikke reise fra valpekassen!! Men må man så må man... Det værste er vel at 2 ukers fotografering og veiing går fløyten så lenge - hvis ikke Thomas & Gine imponerer oss da :) 

Her er noen bilder fra i går kveld - som alltid blir jeg liggende med hode over kassa og bare nyte synet og lukten:








I dag er Gine hjemme fra skolen, og hva er bedre medisin enn å ligge å kose med valper?!?!



Her er værberner´n min sin forteller oss om vi blåser av veien eller ikke... 

På hjemveien søndag plukker jeg opp Nero (Entertain You) - han skal være på kjærlighetsferie hos oss en stund... han får utenlandsbesøk og da er det best å være hos "mormor"

Ingen kommentarer: