lørdag, februar 19, 2011

Da sitter jeg her da...

Mutters alene midt i ødemarken! Jeg, Dropse og Anna er på kurs på nes i Hedmark... Kursdagene går utrolig fort, fryktelig interessant stoff, men også veldig krevende! Latinsk terminologi, noe sitter noe m pugges! lærerikt å ha med Berner å papere på, det er mye mere masse man må komme under for å kjenne strukturene enn på demo hundene:))



Her ligger Dropse på bordet, hun virkelig nyter behandlingene!

I går fredag skulle jeg lage meg salat til lunsj... Lynskarp kokkekniv+stresset Hilde=en god bit av fingertuppen er long gone!!



For å si det kort... Salaten ble ikke spist selv om jeg fant tuppen inkl. Neglen og kastet den... Det fristet ikke!



Nå har jeg gått tur med hundene, laget meg entrecote med delig tilbehør og tatt meg en iskald øl! I følge dem hjemme har valpene forandret seg stort siden jeg dro, gleder meg masse til å komme hjem! Vet mange gleder seg til bilder også:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: